Utdanningsseminar ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin
IGS arrangerer utdanningsseminar og vil gjerne at så mange som mulig fra alle de andre instituttene ved MED deltar.
Undervisningsseminar 15. november (uib.no)
Foreløpig program ser slik ut:
12.00 – 12.30 – Lunsj
12.30 – 14.30 – Mentimeter: Empowering students’ participation for course evaluation and redesign – Mirey Alfarah, vinner av IGS’ utdanningspris for 2022
14.30 – 14.45 – Skikkethetsvurdering av studenter (introduksjon ved Arne Tjølsen)
14.45 – 15.30 – Paneldiskusjon om skikkethetsvurdering av studenter
Onsdag 15. november fra 12-15.30
Læringsfestivalen digital 2023
Høstens LFD går over to halve dager, og du får tolv bidrag fra engasjerte undervisere over hele landet.
Kan læreren erstattes av kunstig intelligens? Det er det første spørsmålet vi stiller i år. Vi skal også snakke om veiledning, universell utforming og om å bruke VR til å aktivisere studentene. Vi avslutter med to bidrag om Chat GPT.
Les alt om festivalen her: Konferansebidrag – Læringsfestivalen – NTNU
Læringsfestivalen digital (LFD) blir i år ein lunsj-til-lunsj-konferanse over to halve dagar, tysdag 28. og onsdag 29. november.
Call for master’s projects Biomedicine
The new students on the Master’s programme of biomedicine will be looking for projects this autumn and spring. We are therefore collecting project descriptions for them. Please use the attached form if you have projects for our students. The timeline of the projects is from June/august 2023 to June 2024.
Please send your project to studie.biomed@uib.no by the 24th of October.
We will distribute all the projects to the students on Mitt UIB after this deadline. The students are then encouraged to approach the supervisors of the projects they are interested in.
We also ask you to hand in the Master’s agreement (see attached file) 14 days after you have formally signed on a student, or let us know if a project is taken. Then we can update the list of available projects.
Please let us know if you have any questions about taking on a master student
Vedlegg: